همایش نیمه‌ی مربی‌

Untitled-1-copy2-1
فرزاد یوسفی
اخرین بروزرسانی شنبه 19 خرداد 1403
40 ثبت نام شده
0 نفر ظرفیت باقیمانده

درباره‌ی این دوره

مربی‌ها هستن که در کلاس درس تغییر ایجاد می‌کنن اونم از نوع مثبت!

همه‌ی ما تجربه‌ی حضور در کنار دانش‌آموزهایی را داشتیم که نیاز به توجه ویژه داشتند. دانش‌آموزهایی که رفتارهای لجبازانه داشته‌اند، رفتارهای پرخاشگرانه از خود نشان داده‌اند و …

مربی‌ها با شناخت دقیق از علت این واکنش‌ها، تغییر ایجاد می‌کنند. هم در رفتار دانش‌آموزها و هم در اتمسفر کلاس.

 

نکته‌ی مهم:
همایش نیمه‌ی مربی با دوره‌ی مربیگری چه تفاوتی دارد؟

در دوره‌ی مربیگری اصول مربی شدن در کلاس درس به صورت صفر تا صد آموزش داده می‌شود. بعد از دوره‌ی مربیگری معلم‌ها می‌توانند رویکرد مربیگری را آرام‌آرام در کلاس‌های درس خود وارد کنند.

اما در همایش نیمه‌ی مربی ما به طور خاص کیس‌های متفاوت دانش‌آموزان با چالش‌های خاص را بررسی می‌کنیم. همان دانش‌آموزانی که در روند کلاس اختلال ایجاد می‌کنند تا بدانیم چطور باید با آن‌ها رفتار کرد.

 

سوال اول- چرا باید در این همایش شرکت کنیم؟

این همایش به شما کمک می‌کند ۱۰ مدل رفتاری در دانش‌آموزان را به طور خاص شناسایی کنید و آموزش ببینید با هرنوع از این دانش‌آموزها چطور رفتار کنید. یعنی هم شناخت و هم حل مسئله. چی از این بهتر؟

 

سوال دوم- اگر در این دوره‌ی آموزشی شرکت نکنم چه می‌شود؟

احتمالا مثل سال‌های گذشته در مواجهه با دانش‌آموزهایی که احساسات خاصی از خودشان بروز می‌دادند، مستاصل خواهیم شد و باز هم در تله‌ی آشفتگی ذهنی و خستگی جسمی خواهیم ماند. بیشتر از قبل دچار فرسودگی شغلی می‌شویم و احساس می‌کنیم نمی‌توانیم از این تله رها شویم.

 

سوال سوم- با شرکت در این همایش چه چیزهایی به دست خواهم آورد؟

۱- دفترچه‌ی راهنمای شناخت احساسات دانش‌آموزان و نحوه‌ی اقدام در برابر آن‌ها

۲- شبکه‌سازی با دیگر مربیان و بهره‌مندی از تجارب آن‌ها طی کار گروهی

۳- سه ساعت آموزش حضوری و تعاملی

۴- یک وبینار پرسش و پاسخ، دو هفته بعد از برگزاری همایش

 

سوال چهارم – برگزار کننده‌ی این دوره چه کسی است؟

فرزاد یوسفی دانش‌آموخته‌ی رشته‌ی برنامه‌ریزی درسی، جست‌وجوگر متدهای نوین آموزشی برای بومی‌سازی در ایران با سابقه‌ی ۱۲ سال تدریس در مدارس دبستان و متوسطه‌ی اول. کار با دانش‌آموزان با نیازهای ویژه

 

سوال پنجم – محتوای این دوره چیست؟

۱- مربیگری چه چیز است و چه چیزی نیست؟

۲- شناخت و نحوه‌ی رفتار با ۱۰ مدل دانش‌آموز

  • دانش‌آموز بی‌توجه به کلاس و درس (حواس‌پرت)
  • دانش‌آموز بی‌انگیزه
  • دانش‌آموز پرخاشگر
  • دانش‌آموز حاضر جواب
  • دانش‌آموز با رفتارهای حاکی از بی‌نظمی
  • دانش‌آموز مضطرب
  • دانش‌آموز کم‌تحمل
  • دانش‌آموز کم‌رو و خجالتی
  • دانش‌آموز با مشکلات عاطفی
  • دانش‌آموز با رفتار لجبازانه

۳- ممنوعه‌های مربیگری در کلاس و بیرون از کلاس درس

 

سوال ششم – این همایش در چه تاریخی و کجا برگزار خواهد شد؟

پنج‌شنبه ۷ تیرماه ساعت ۹:۳۰ الی ۱۲:۳۰– تهران – سالن مرکز فناوری دانشگاه شریف

 

سوال هفتم – این دوره مناسب چه کسانی است؟

هر مدرس، آموزگار، مربی، معاون آموزشی یا مدیر مقطع دبستان یا متوسطه که با کودک و نوجوان سر و کار دارد می‌تواند در این دوره شرکت کند.

 

سوال هشتم – امکان شرکت در این همایش به صورت آنلاین وجود دارد؟

با توجه به اینکه بخش اعظم این برنامه کارگاهی و عملی است، امکان حضور آنلاین وجود ندارد.

 

سوال نهم – اگر بعد از همایش باز هم سوالی برایمان باقی بماند، پاسخگویی انجام می‌شود؟

در فاصله‌ی دو هفته‌ای از همایش، یک جلسه‌ی پرسش و پاسخ آنلاین برای شرکت‌کنندگان همایش برگزار خواهد شد. دقت بفرمایید که فقط جلسه‌ی پرسش و پاسخ آنلاین خواهد بود.

 

سوال دهم- برای ثبت‌نام در دوره چه کار کنم؟

۱- ابتدا دکمه‌ی افزودن به سبد خرید را بزنید.
۲- سپس گزینه‌ی تسویه حساب و پرداخت را بزنید.
۳- در نهایت گزینه‌ی نهایی کردن را انتخاب کنید.

مدرسین شما

فرزاد یوسفی

معلم

4.94/5
45 درس
102 نظر
13510 دانشجو
آموزگار دبستان و مرّبی معلمان توانمند
بیشتر

یک نظر بنویسید