دانشآموزانی بودند که از مشق نوشتن فرار میکردند. معلمانی که ساعتها وقتشان را صرف تصحیح تکالیف بیکیفیت میکردند. والدینی که از جنگ و جدل هر شب بر سر انجام تکلیف خسته شده بودند.
🔹اما آیا واقعا میشود تکالیف را به تجربهای جذاب و هیجانانگیز برای دانشآموزان تبدیل کرد؟ 🔹چگونه میتوان تکلیف را از یک کار خستهکننده به ابزاری برای یادگیری عمیق تبدیل کرد؟ 🔹آیا میتوان زمان تصحیح تکالیف را کاهش داد و در عین حال کیفیت یادگیری را بالا برد؟ 🔹آیا میتوان کاری کرد که والدین به جای شکایت، از تأثیر تکالیف خوشحال باشند؟ 🔹چرا بعضی از معلمان با تکالیفشان انگیزهی دانشآموزان را افزایش میدهند، اما بعضی دیگر فقط باعث نارضایتی میشوند؟
✨ اگر این سوالها برایتان آشناست، در وبینار شهر مشق همراه باشید تا پاسخ آنها را پیدا کنیم!
نقشهی راه
1- ورودی شهر مشق
چرا اصلاً تکلیف میدهیم؟
2- خیابانهای شلوغ
انواع تکالیف و مسیرهای اشتباه و درست
3- پل هوایی یادگیری
چطور مشقها را از اجبار به اشتیاق تبدیل کنیم؟
4- خروجی شهر مشق
تکلیفهای آینده و نقش معلم در طراحی آنها
۴ مزیت شرکت در وبینار شهر مشق
یادگیری طراحی تکالیف جذاب و کاربردی تبدیل تکلیف از یک کار خستهکننده به ابزاری برای یادگیری عمیق.
کاهش نارضایتی دانشآموزان و والدین طراحی تکالیفی که بچهها با رغبت انجام دهند و والدین کمتر شکایت کنند.
آشنایی با روشهای نوین تکلیفدهی در دنیا بررسی مدلهای موفق در سیستمهای آموزشی مختلف.
بهبود مدیریت زمان معلم کاهش وقت تصحیح تکالیف و استفادهی مؤثر از آنها در کلاس.
اگر در این وبینار شرکت نکنم چه میشود؟
⚠️همچنان با تکالیفی سروکار خواهید داشت که دانشآموزان از انجامشان فراریاند و والدین از آن شکایت دارند. ⚠️وقت زیادی را صرف تصحیح تکالیف بیکیفیت و کپیشده میکنید، بدون اینکه تأثیر واقعی بر یادگیری ببینید. ⚠️در حالی که دیگران از روشهای نوین و خلاقانه استفاده میکنند، شما درگیر همان الگوهای سنتی و کماثر خواهید ماند.
زمان برگزاری وبینار
زمان برگزاری وبینار روز جمعه 10 اسفند 1403 از ساعت 11 الی 13 خواهد بود. همچنین شما میتوانید از هماکنون در کانال اختصاصی تلگرام با محتوای راهنمای شرکت در وبینار عضو شوید (مینی دورهی صوتی سه گام طلایی طراحی تکالیف)